روستای گردشگری باقرآباد

روستایی با نخلستان هایی سر به فلک کشیده و مردمانی چون نخل استوار

روستای گردشگری باقرآباد

روستایی با نخلستان هایی سر به فلک کشیده و مردمانی چون نخل استوار

مشخصات بلاگ
روستای گردشگری باقرآباد

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

به همت همکاران عزیز جناب آقای سید مهدی حسینی در شرکت راه آهن مراسم ختمی جهت شادی روح مادر ایشان در مسجد ولی عصر (عج) راه آهن برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور بازماندگان آن مرحومه و تنی چند از مردم روستای باقرآباد و با همراهی کارکنان راه ‌آهن برگزار گردید حجه الاسلام مروج بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به آیه انا لله و انا الیه راجعون ، علل و عوامل ترس از مرگ در نگاه معصومین علیهم السلام را مورد بررسی قرار داد.

تصاویر این مراسم را در ادامه مطلب ببینید.

  • باقرآبادی

تصاویر در ادامه مطلب

  • باقرآبادی

بسمه تعالی

انا لله  و انا الیه راجعون

اطلاع پیدا کردیم  مادر بزرگوار شهید معظم سید احمد حسینی باقرآبادی دار فانی را وادع کرده و به دیار باقی شتافته است.

بدین وسیله درگذشت این مادر صبور و فداکار را به خانواده معظم آن شهید عزیز و به تمامی عزیزان روستای یاقرآباد تسلیت و تعزیت عرض کرده و صبر و اجر جمیل و جزیل را برای بازماندگان و حشر با فاطمه زهرا سلام الله علیها را برای آن مرحومه از خداوند متعال مسئلت داریم.

  • باقرآبادی

به همت شورای اسلامی و دهیاری روستای باقرآباد و در ماه مبارک رمضان مسیر قنات باقرآباد  از روستای تراب اباد به طرف باقرآباد لوله گذاری گردید که تصاویری از آن را مشاهده می کنید.

از همین جا از مسئولین شورا و دهیاری روستا کمال تشکر و خسته نباشید را داریم.

  • باقرآبادی

طبق سنوات گذشته و با حضور جناب حجه الاسلام طباطبایی نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد عسکریه باقرآباد برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم از بافق و باقرآباد منعقد می شد حجه الاسلام طباطبایی بعد از اقامه نماز به سخنرانی می پرداختند.

تصاویری از آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

  • باقرآبادی

امسال نیز همانند سال های گذشته مسجد عسکریه باقرآباد در شب های ماه مبارک رمضان شاهد شور و نشاطی وصف ناشدنی بود و حجه الاسلام طباطبایی در شب های باعظمت قدر با حضور در این مسجد و ایراد سخنرانی همه عزیزان را به فیض رسانید و برنامه احیاء و مراسم قرآن به سر گیری با شور حال خاصی برگزار گردید.

تصاویری از آن را در ادامه مطلب مشاهده فرمائید.

  • باقرآبادی