روستای گردشگری باقرآباد

روستایی با نخلستان هایی سر به فلک کشیده و مردمانی چون نخل استوار

روستای گردشگری باقرآباد

روستایی با نخلستان هایی سر به فلک کشیده و مردمانی چون نخل استوار

مشخصات بلاگ
روستای گردشگری باقرآباد

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی مراسم سوگند و تحلیف اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی در محل بخشداری بافق برگزار شد.

بخشدار مرکزی بافق در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای شورای اسلامی در حماسه سیاسی و تشویق مردم در خلق این حماسه گفت: حضور حداکثری و پرشور روستائیان بخش مرکزی در انتخابات اخیر باعث پشتوانه و دلگرمی  شما می شود که  پاسخ اعتماد به این حرکت تلاش در رونق بخشیدن به روستا و خدمات دهی شایسته به مردم می باشد.

IMG_24100

سید ابراهیم حسینی، پس از قرائت سوگند نامه اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی بافق، خاطر نشان کرد: اعضای شورا سعی کنند با تعامل و برنامه ریزی مناسب زمینه حماسه اقتصادی را رقم زده و با توجه به منویات مقام معظم رهبری و رعایت عدالت و انصاف پیشرفت و رونق روستا را مد نظر داشته باشند.

گفتنی است در مراسم تحلیف،آقایان سید علی حسینی، علی عسکری و اصغر عسکری اعضای محترم شورای اسلامی روستای باقرآباد ، با قرائت سوگند نامه متعهد به حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایف و کوشا در خدمت رسانی به مردم و موظف به اجرای قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چارچوب وظایف و اختیارات خود شدند.

  

  • باقرآبادی

مشاهده تصاویر در ادامه مطلب

  • باقرآبادی

به همت هیئت امام حسن مجتبی علیه السلام و به مناسبت درگذشت مادر شهید سید احمد حسینی مراسم ختمی در روز جمعه در مسجد عسکریه باقرآباد برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم از روستا و شهر بافق منعقد شد حجه الاسلام عسکری به بیان جایگاه مرگ و مردن در این عالم و آثار مرگ اندیشی و معاد باوری در زندگی بشر پرداخت و سپس حجه الاسلام حسینی نیز به جایگاه وصیت در اسلام اشاره کرد و با تکیه بر روایات اهل بیت علیهم  السلام بر نوشتن وصیت نامه تاکید کرد و افزود هر مسلمانی باید قبل از خواب خود وصیت نامه خویش را بنویسد.

تصاویری از این مراسم در ادامه مطلب

  • باقرآبادی