روستای گردشگری باقرآباد

روستایی با نخلستان هایی سر به فلک کشیده و مردمانی چون نخل استوار

روستای گردشگری باقرآباد

روستایی با نخلستان هایی سر به فلک کشیده و مردمانی چون نخل استوار

مشخصات بلاگ
روستای گردشگری باقرآباد

امکانات ورزشی روستا

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۵۸ ب.ظ

از سالیان دور و با حضور بسیاری از افرادی که الان در قید حیات نیستند برنامه فوتبال در عصر روزهای پنجشنبه و جمعه و در  زمینی که حد فاصل بین مسجد و محله قلعه بود برگزار می شد که متاسفانه با سهل انگاری مردم، اداره منابع طبیعی و مسکن و شهر سازی اقدام به تخریب آن زمین و تبدیل به منازل مسکونی نموده است که جای بسی تاسف دارد.

اما جوانان پرشور روستا دست از ورزش بر نداشته و زمینی را حد فاصل میان حسینیه و جاده روستا تهیه نموده و همانند سابق، روزهای پنجشنبه و جمعه در این زمین به ورزش می پردازند که هرچند مساحت این زمین از زمین قبلی کوچکتر است ولی حداقل وسیله ای برای جمع شدن جوانان در این روستا است.

متاسفانه این روستا علیرغم نزدیک بودن به مرکز شهرستان با کمبود امکانات ورزشی و تفریحی مواجه بوده و تنها ورزشی که در آنجا برگزار می شود همان فوتبال است که انشاء الله با پیگیری های مسئولین شورا و دهیاری روستا بتوانند امکانات ورزشی تفریحی جوانان را فراهم نموده تا بهانه ای برای جلب و جذب جوانان به این روستتای زیبا باشد.

  • باقرآبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی