روستای گردشگری باقرآباد

روستایی با نخلستان هایی سر به فلک کشیده و مردمانی چون نخل استوار

روستای گردشگری باقرآباد

روستایی با نخلستان هایی سر به فلک کشیده و مردمانی چون نخل استوار

مشخصات بلاگ
روستای گردشگری باقرآباد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی مراسم سوگند و تحلیف اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی در محل بخشداری بافق برگزار شد.

بخشدار مرکزی بافق در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای شورای اسلامی در حماسه سیاسی و تشویق مردم در خلق این حماسه گفت: حضور حداکثری و پرشور روستائیان بخش مرکزی در انتخابات اخیر باعث پشتوانه و دلگرمی  شما می شود که  پاسخ اعتماد به این حرکت تلاش در رونق بخشیدن به روستا و خدمات دهی شایسته به مردم می باشد.

IMG_24100

سید ابراهیم حسینی، پس از قرائت سوگند نامه اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی بافق، خاطر نشان کرد: اعضای شورا سعی کنند با تعامل و برنامه ریزی مناسب زمینه حماسه اقتصادی را رقم زده و با توجه به منویات مقام معظم رهبری و رعایت عدالت و انصاف پیشرفت و رونق روستا را مد نظر داشته باشند.

گفتنی است در مراسم تحلیف،آقایان سید علی حسینی، علی عسکری و اصغر عسکری اعضای محترم شورای اسلامی روستای باقرآباد ، با قرائت سوگند نامه متعهد به حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایف و کوشا در خدمت رسانی به مردم و موظف به اجرای قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چارچوب وظایف و اختیارات خود شدند.

  

  • باقرآبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی